Friday, October 18, 2013

Latihan asas...




Dah lama xupdate kan. Wah rindu nya. Sejak dah ada anak ni susah dah nak buat benda yang selalu buat. Nak buat macam mana.. Xpe enjoy je.. Seronok sebenarnya bila ada anak ni. Nak2 bau baby.. Memang best.

Xlama lagi hana irdina dah nak masuk 5 bulan.. Rasa sekejap je masa berjalan. Dah pandai meniarap dah.. Xlama lagi merangkak pulak.. Bontot dah angkat sikit2 dah. Lepas ni kena simpan lah hiasan2 yang mana duk ada tu

Untuk keselamatan dia.. Maka nya kena lah berjaga2. Aku tengok gaya nya dia ni aktive budak nya.. Bagus2 jangan malas2 kang senang dah besar cikit leh tolong mama buat kerja rumah.. Hana kan kak long besar.. Harus lah aktive

Nanti jangan malas2 ye sayang mama. Darjah 2 dah nak ajar dia iron baju dia.. Dia iron aku perhatikan sambil update intagram.. Hehe. Lepas tu nak ajar dia basuh kasut sekolah sendiri.. Alah hana mama dulu darjah 3 dah urus semua sendiri.. Opah malas nak layan..

So bila mama boleh buat maka anak mama pasti boleh buat. Mama garang tau. Kalau malas siap mama gigit pipi dia... Darjah 5 pulak aku dah kena kemas rumah lipat kain. Tolong tau.. Xmo malas2. Cian mama.. Hehehe.. Mama penat kerja.. Kan sejuk hati bila tengok anak rajin..  =) 

Hana kan anak yang baik. Senang je nak jaga dia ni.. Tapi kalau mengamuk memang rasa nak gigit je pipi dia.. Peha dia.. Geram. Lagi satu dia ni garang.. Jangan harap dapat gomol2 dia.. Mengamuk sakan dia.. Sampai hati hana.. Mama nak tigit pipi cikit je.. Kedekut betol ang kan.. =p =p



0 comments: