Friday, March 26, 2010

Ayu

~NoRhiDaYu.BiNTi.HaMiD~


umm name penuh aku NORHIDAYU...
ha.. tapi ramai yang panggil aku AYU...
aku dilahirkan dekat kuantan pahang...
tapi skarang dah menetap selama nye dekat
SABAK BERNAM SELANGOR DARUL EHSAN..
dah 3 tahun da duduk sini...huhuhu... syok beb..

aku ada 7adik beradik..
atas aku semua abang-abang... ( takde kakak sedih2...)
ade seorang adik lelaki n 2 adik perempuan...

sekarang ngah belajar lagi...
INSYAALLAH xde pape halangan bulan 10 habis la belajar..
aku ni suka bende yang simple jer...
ak tak ske la nak peningkan kepala otak aku..
nak fikir benda yang menyerabutkan kepal aku..
huhuhuhu....bakan apa.. tak mau sakitkan diri...
hehehehe.. nak mantin kan kesihatan..wawawa...
GLE MENIPU KAN???hehehe... =p

aku nak de banyak duit..TAPI HASIL DUIT SENDIRI KAY....
dan yang penting HALAL OKEY~~
aku nak mak ayah aku dapat rase duit aku...
aku nak bagi dorang happy..
dorg leh bli ap jer yg dorg nk....
ummmm.........
ARAP IMPIAN AKU TERCAPAI LAH KAN.... =(

kay lah..da panjang sangat r tulis ni....
hehehe..tak de pape da pasal aku...
TAPI AKU SAYANG FAMLY AKU SANGAT2....
OK..BUBYE.... =)



0 comments: