Monday, March 29, 2010

College


ha ni cite ak kat kolej lak...
huhuhu....
ak blaja kat KPJ INTERNATIONAL COLLEGE...
amek course diploma in pharmacy...
nak nak abis blaja da....
INSYAALLAH

xdepape halangan ak abih ujung bulan 9 or awal bulan 10.
susah nyer ak blaja...
tapi ak tau semua ni tuk mase depan ak gak....
emmmm.. ak arap agt2... ak mampu berjaya..
dan tolong mak n abah ak...


~ni hajar n kak ina~


ni lak housemate ak...


ni clasmate ak

clasmate ak

housemate ak



umm hampir 3 taun blaja kat sini.. byk sgt kenangan dlm hidup ak... susah senang..suka..duka semua ada... cam sedih sangat2 da nak abis blaja ni kan..ummm... !!!!! pas ni da nak start keje da.. time keje kang len plak situasi yer kan..emmm...xpe2 kite kena lah tabah tuk hadapi semua nyer kan???? GO2 AYU U CAN DO IT.... (",)

kat sini lah ak mula blaja uruskan semua nyer tanpa mak..abah.. yer lah.. sebelum ni xpenah wo duk jauh dr family...huhuhu.... =p . ingat lagi time first2 masuk cini... mak da nak balik.. ak nangis...wawawawawa....(".) GILE XMALU KAN.... hehehehe.... ~~~~

yelah kat kolej ni la.. kite akan mulakan kehidupan kita sebagai seorg manusia.... wawawawa...
ye lah..semua ena handle sendiri... blaja benda baru.. subject baru.. clasmate baru..housemate baru...roomate baru... ummm.semua baru la kan... ha lagi bilik baru bia pun xbp nk baru..huhuhu... katil baru.. bantal baru.. almari baru....hehehehe.... =p huhuhu.......

tapi ALHAMDULILLAH semua nyer ak dpt hadapi semua nyer ngan tabah....!! YEAH...!!!!
niat ku dtg sini adalah tuk blaja.. biarpun susah dan sukarnya pada mula nyer.. aku tetap mencuba tuk menjadi seorg pelajar yang berjaya ......akhirnyer sampai jugak ak di SEMESTER 5.. ummmm mcm2 dugaan yg ak hadapi........xpelah bialah rahsia.... hehehehe.... UWEEKKKKK.........huhuhuhuhu ~~~~

sekian dari ku~~~NORHIDAYU~~ cerita DARI nilai, negeri sembilan~~~ (",)


0 comments: