Wednesday, March 6, 2013

Berat bertambah2 hebat...



wah2... hebat nya badan ni naik sejak2 mengandung ni. baby ni asyik mintak mak dia makan je.. mak dia xsanggup nak kecewa kan dia.. hehe. tettt... alasan lebih. tapi entah lah. masa mula2 mengandung dulu sarapan je makan nasi lemak.. asal sarapan je makan nasi lemak. setiap hari makan nasi lemak. kalau xnasi lemak.. makan nasi goreng. janji nasi ... bila dah pukul 12 tengah hari je mesti kena makan kuih pulak. sebab lapar nya lah. makan dan makan... sampaikan sekejap je berat dari 63kg naik sampai 68kg pulak.

bila tengok timbang seram je.. tapi bila esok makan tetap sama. xde pantang2.. haha. dan hasil nya... memang lah aku sangat gemuk sekarang ni. masa mula2 mengadung untuk kali ni.. ye lah first time kan. =) xde pulak mengalami morning sickness. aku okey je. semua benda aku boleh telan. mengidam pulak xde lah yang teruk sangat2. xde lah merengek2 dekat encik iwan suruh cari itu dan ini. alhamdulillah bagus baby. setakat apa yang nak semua dapat lah. alah mengidam apa je... durian.. donut.. pizza... pisang nangka...

nasib lah yang simple2 je kan. ai baby mintak2 lah xde nak yang bukan2. hehe... eh2?? baby ke mak dia yang melebih kang tu?? hahaha. masa mula2 mengadung xde muntah2 sangat2. masuk je 3 bulan.. muntah2 datang bila time malam je. lepas tu sekejap je dah okey... xde melarat lama2 sangat. alhamdulillah. yang pening berat badan lah... hahahahahaha... hebat sangat... sekarang ni dah 78kg okey... takut.. ngeri.. seram. oh no.. kenapa.. mengapa?? hehehe.baru 7 bulan dah 78kg... kalau 9 bulan?? hehehe... habis lah ko ayu.

nasib lah tinggi 162cm.. kalau rendah???? lagi lah seram ku rasa kan... =) =) dalam banyak2 aku cuma xboleh bau perfume lelaki.. oh itu boleh buat aku pengsan. nak2 kalau dia pakai bau kuat2 tu. aduyaiii.... nak menangis ku rasa kan. xsanggup nak hadapi. so sekarang ni laki aku memang xpakai perfume lah. dilarang sama sekali. hehe. disebabkan aku sendiri xboleh nak bau perfume sangat. so aku sapu lah lotion baby banyak2. sebab kalau xpakai pape.. aku xselesa pulak. so kesimpulan nya. bau tu mesti yang lembut2 je.

kalau hantar discharge tu nak2 lagi kalau 1 lift tu semua lelaki.. aduyaiii... pening kepala aku. bila dah sampai lobby tu mula lah x balance dah aku jalan... hehe. nasib badan lah kan. sabar je lah lagi 2 bulan je. dan disebab kan berat badan melampau2 naik lah cincin tunang dan merisik dah xboleh pakai. ketat ya amat. sakit jari jemari ku. huhuhu. ni nak kena mintak cincin lain ni.. hehehe.. okey2 mintak2 encik suami baca ni.. hahaha =) =) =) tu lah ingat dulu xgemuk sangat macam ni kan. ha sekarang amek kau. gemuk dah =p