Wednesday, August 19, 2020

welcome 2020

                                        Tahun 2020


Tahun 2020 dah nak masuk bulan 8 tapi baru terdetik nak menjenguk ke blog yang dah lama bersawang. maafkan aku sebab dah lama tak update blog ni. terima kasih sebab masih ada yang sudi datang melawat blog aku yang sunyi ni. 

So apa perkembangan korang? aku alhamdulillah setelah hampir 10 tahun berkhidmat di KPJ sekarang aku da move ke hospital lain. Sebab apa aku move 1 sebab husband aku dah dapat jawatan permanent dalam company dia , kedua sebab aku nak cari pengalaman baru. 

Mula masuk kerja baru ni agak penat sikit. Sebab da 30an badan dah tak macam masa mula2 kerja dekat KPJ dulu.. dan nak kena sesuaikan diri dengan suasana sini lagi.. cara kerja lagi.. semua kena belajar. Jadi disebabkan tu juga la stress sikit.

alhamdulillah dah masuk bulan ke5 ni dah dapat sesuaikan diri dengan suasana baru. Dapat sesuaikan diri dengan budaya kerja dekat sini. semua stress dah dapat diatasi. kawan2 sini semua okey2.. banyak membantu apa yang aku tak faham.

Syukur sangat2 dengan nikmat yang dikurniakan. terima kasih Ya Allah..