Wednesday, August 1, 2012

Selamat berbuka semua... =)



gambar macam biasa... men google je.. thanks google image.. =) 


selamat berbuka puasa untuk semua umat islam. emm.. aku macam biasa lah.. aku kalau hari2 biasa ni... kalau duty balik pukul 2 petang atau 4.30 petang ( bulan puasa je balik cam gini ) memang berbuka sorang je dekat rumah. tapi xpe.. nak buat macam mana kan relax2 je. lepas encik iwan balik baru makan berat2. sementara tunggu dia.. aku just makan sebiji kurma dan minum air.. cukup dah. =)

kalau kerja petang.. berbuka sama2 lah dengan kawan2 dekat hospital. tapi kalau duty aku je aku rela kerja petang.. hehe. nak buat macam mana kan. kerja je lah diam2. emm.. encik iwan memang nak makan dekat rumah je. sebab dia penat nak keluar. sori lah ye kalau saya masak xsedap.. hehe.. =) =) so memang kena masak je lah. xpe2 nak suruh aku pandai masak lah tu kan.. hehehe...

p/s : rindu mak...abah... rindu masa zaman sekolah... balik rumah.. kemas rumah.. jaga adik2. rindu semua tu.. sekejap je masa berlalukan. adik2 pun dah besar. dah nak sama tinggi pun. =) mereka tetap dihati selamanya... =) =)