Sunday, January 2, 2011

System down


hari ini hari ahad.. bersamaan dengan 2.january.2011.. hari ini aku berkerja.. =) =) kerja.. kerja.. dan kerja.. huhu.. bagun pagi2 dengan semangat sekali.. masuk kerja tepat pukul 7.45 pagi.. huhu... awal kan.. kerja pukul 8.. masuk pukul 7.45 pagi..!! bagus2.. azam baru.. nak datang kerja awal..=)

bermula dengan pagi yang indah.. kedengaran bunyi burung2 yang riang berteriak.. melagu kan alunan yang merdu.. ditambahi dengan tiupan angin yang indah.. pemandangan pagi yang cantik.. dan juga udara yang masih kepunyaan aku..dan semua ini adalah rahmat dari pada ALLAH S.W.T.. alhamdulillah.. aku masih punya kesempatan untuk meneruskan kehidupan... =) =)

TING... TONG.... TING... TONG....TONG...TONG...TONG........... hehehe =p =p =p

sudah2.. kembali ke dunia reality okey ayu!! hehe... apa la nak melalut kan... =) =) wow!! sedih nyer... tension sangat2.. sebab tengah2 syok kerja... system down!!! down!!! down!!! haiyaaaaaaa.... banyak pening la kepala aku...!!!! huh!!! relax2... huhu.. dah la kerja hari ahad 4 orang sahaja!! 4 je okey.. tapi nasib baik jugak la... kalau system down time night duty?? 2 jer yang kerja... ha??? cam ane tu?? huhu... =) =) =)

dengan discharge patient yang banyak okey.. lepastu pulak.. dengan A&E lagi... huhu..memang otak aku kremmmm... cam padat sangat2... huhu.... sabar2 okey!! dengan ade tah sape call marah2... aduhhhhh... tolong la pahamm... !! xpe2.... azam tahun baru kan nak cool.. so relax2 ye =) =) ala... kite kan kerja kat pharmacy tu satu team... team work memang bez... =)

tapi kesian gak la dekat staff petang.. sebab system still xleh jugak sampai pukul 3 tu... so.. apa yang termampu.. kite orang dah tolong... =) =) sorry ek to my friend... =) =) lepas dah pukul 3... aku blah.. sebab nak balik.. ade agenda lain.. nak pergi pkns.... nak beli barang2!!! harus beli.. sebab... aduhhhhh.... huhu.. semoga segala urusan aku berjalan dengan lancar... =) =) amin~~

okey lah.. aku mau tidur.. sebab minggu ni direct kerja office hour...!! so agak penat okey.. isnin dan rabu hantar discharge... huhu... =) masuk minggu ni dah 3 minggu dekat inpatient dan diselangi oleh discharge......yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! okey2 la... mau chow.. sebab mata aku dah xtahan sangat2.. nampak x?? aku letak lidi kat kelopak mata ni.. haha... sila la percaya...!!!