Friday, December 31, 2010

New year


lebih kurang lagi 2 jam.. kite akan melangkah ke tahun baru.. 2011.. emm. sekejap je rasa nyakan. pejam celik.. pejam celik.. dah sampai ujung tahun 2010.. =) rase2 nyer azam 2010 dah terlaksana @ tercapai ker kan2?? apa azam 2010 aku ek??

azam 2010 aku nak abis belajar dan last sem x ade kena repeat paper pun.. alhamdulillah.. tercapai jugak.. susah jugak nak abis kan 6 semester tu... tapi berkat kesabaran, berdoa, doa dari mak abah..dan rajin tu kadang2 jer ade.. yang lain semua malas.. huhu..alhamdulillah habis jugak aku belajar =) =)

apa lagi azam 2010 aku ek?? entah la xingat.. walauapa pun azam aku untuk tahun 2010.. tercapai ker x ker.. benda yang dah berlalu.. tetap akan berlalu kan.. yang tinggal hanya lah kenangan.. anggap la semua tu sebagai kenangan... =)

ha korang?? azam 2010 dah tercapai ker?? kalau x.. jangan la sedih2 ye.. kite cube lagi tahun 2011.. =) =) hidup ni kena kuat kan.. huhu!!! =) =) kalau dah tercapai. alhamdulilllah kan.. korang berjaya melaksanakan impian korang.. aku tabik la.. =) =) tahniah2... =)

azam 2011 aku pulak apa ye??? hehehe... aku nak berat aku 55kg dan kebawah...nak sangat2.. berat aku dah naik la.. tu la asyik makan.. makan... makan.. sampai berat naik pun dah xsedar.. =p =p lagi2 azam aku nak.. nak.. hehe.. ntah la.. tengok la... =) =)

k la banyak mengantuk la..huhu