Wednesday, June 13, 2012

Oh baju2 aku...




macam biasa... gambar2 memang main google je.. terima kasih google image =)


selamat tengah hari semua... emmm sunyi dah rumah... semalam...semalam ada kak long dengan anak2 dia... semalam2 lagi ada mak abah dan adik2... seminggu duduk rumah sewa ni kecoh je dengan suara2.. tapi sekarang sunyi... ada pun suara tv ni.. emmm bosan lah... bosan2... huhu...

yeaaahhh esok dah start kerja... bosan nya lah duduk sorang2 ni. rasa xsabar nak masuk kerja... =) encik iwan sy balik rumah setiap hari pukul 9 lebih... pagi2 pukul 7 dah pergi kerja.. uhuhuhu... sedih2... xpe2 cyg kerja baik2... keluar mencari nafkah untuk keluarga yang tercinta kan... =) luv u...

wah... banyak nya kain nak kena lipat... hehe... hasil simpanan selama seminggu... punya lah malas kan nak start kemas2 baju... ya allah banyak jugak baju2 aku ek.. bila tengok macam xpercaya pulak... huhu. bila masa entah aku beli semua2 baju ni.. eh2 xingat lah.. eh2 bila masa ek.. hehe.. =p

p/s : meh2 tolong lipatkan baju2 aku meh.. aku kasi upah rm1... hehe.. =) =) oh baju2 aku......