Monday, April 25, 2011

Cepat

hurayyyyyyy... broadband aku sudah kembali laju...
hehe.. aku sukeeee... sebab dah 24hb... harus laju..
sebab diaorang dah kemas kini segala bagi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

mood : sangat2 bosan... bila lah nak minggu depan..
nak cepat2 jer 4.5.. leh x nak skip seminggu ni... haha.. gilosss la ko ni...
nak makan macam2... hehe... semua nak makan... =) =)
semua kedai makan yang sepatut nya lah... yang halal....
dekat midvalley aku nak masuk....(macam perut besar sangat kan)
bukan nak makan sungguh2.. just nak makan semua yang mengidam
xabis xpe... encik iwan boleh habis kan.. hahaha.. kejammm...!!
encik iwan.. hehehehehe... ;) ;) ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-

saya mahu makan macam2 ni.. =) =)

mengoda x?? haha... agak2 buat macam ni.. dapat x makan macam2???
hahaha.... lalalalalala... uweeeeekkkkkkkk......

sejak dari aku start belajar dekat nilai lagi..
kiteorang nya port nak dating mesti dekat midvalley..
pernah jugak aku memberontak.. haha

esok kite nak pergi mane jer??
encik iwan pun dengan slumber jawab..mid lah..
adosss...... bosan lah... asyik2 mid.. mid.. xde tempat lain ker??!!
encik iwan pun bersuara... sabar lah yee.....
kang cyg beli kereta kite pergi lah mane2 ayg nak.. huhu
lagi pun mid ni kan senang.. nek tren terus sampai..

aku terpinga2.. alamak.... xnak2 tanye dah.. hehe
xkesah pun bila ade keta... =) tren kan ada... so kite guna kan lah
sebaik mungkin... sebaiikkkkk mungkinnn.. yezzzaaa =)
tapi sekaranggggggg... mid memang best lah.. yes.. terbekkkk....
ade jugak dia ajak g tempat lain.. macam klcc.. time square...
nak ambik hati lah tu kan... =) =)

tapiiiii........... mid valley tetap terbaik lah... i likeeeeeee...
sebab.. kalau gi mid...4 tingkat sahaja..
maklum lah kerja aku kan banyak berjalan.. kan prepare ubat..
so xkuasa akak nak jalan banyak2 dik... penat jerrrr...
then.... wayang dia pun bezzzzzzz..... syioookkkkkkk =) =)
xpe2.. lain orang.. lain pendapat kan.. =)